Sunday, May 3, 2009

Diorang patut eja nama aku Che'gu bukan Chikgu..

apa yang aku tulis dalam situ cuma rasa tanggungjawab aku terhadap orang ramai, bukan nak cari publisiti murahan.

klik sini untuk lihat lebih jelas ,

atau beli surat khabar berita harian isnin 4 Mei, ruangan pembaca.

hehehe..bwekkk

14 comments:

sharamli said...

cek gu aci?

Mieaa said...

gedik.

faqhrule said...

sha:
che'gu suka main bola hari hari ceh'gu main bola..

mia:
at least gedik la surat sendiri kuar kan..

Shahrul Azry said...

teacher suda! ;)

Mieaa said...

xde la mcm surat org lain kluar, tp org lain yg kena kan?
wekk padan muka org ungkit balik.

faqhrule said...
This comment has been removed by the author.
dzulhakim baharom said...

nasib baik dia tak tulis chikungunyah faqhrule

Mieaa said...
This comment has been removed by the author.
faqhrule said...

borhan:
aku mula2 nak tulis nama tu la jugak.

mia:
hentam orang dalam blog sendiri la kan?hehehe tak takut

Shahrul Azry said...
This comment has been removed by a blog administrator.
faqhrule said...

saruk:
weihhh apa tuu?hahaha

i_m diba said...

la org bce stil sme je bunyi nye..huhu

faqhrule said...

diba:
tapi che'gu lebih nostalgia..
macam cite p.ramlee sket

ikhmas_86 said...

che'gu tido..hari2 che'gu tido..mari kite main...ngeeee...