Friday, March 11, 2011

WALIMATUL URUS

dan akhirnya semuanya sudah terlerai. gua tidak lagi cuba menggapai bintang jauh. tidak lagi mengejar cinta lama. gua sudah berhenti berharap. semuanya gua serahkan pada ibu dan ayah. jodoh pilihan mereka dan gua ikutkan sahaja.

hei pada umur 24 ini, gua tidak mengharapkan kebahagiaan gua sendiri, sebaliknya gua letakkan kebahagiaan ibu ayah pada hadapan pertama. kerana, redha allah itu terletak pada ibu dan ayah.

gua serius. gua akan tamatkan zaman bujang gua dengan pilihan hati keluarga.




maaf kerana gua rahsiakannya selama ini.

9 comments:

sharamli said...

baru hari ni nak cakap? sampai hati chegu *frust*

sekian!

Kc Kasedah said...

serius? congratsss =D

SI MILLY'S said...

ok. kecewa

Anonymous said...

Betul ke chegu?
Congratulations by the way. Jgn risau okayy. Insya Allah, jodoh yg kdng2 ditetapkan itu, jauh lebih baik dari yang ditagih :')

Anonymous said...

congratz abg jang :)

dark_eky said...

uiks..
perpon smoga berbahgie k..

Titot *(^_^)* said...

konfem ker ckg fakrul???

Iffah Hidayati said...

jgn lupa jemput.hehe (harap ko nak jemputla) =p

Anonymous said...

u dah nak kawen mok?
x cite pon kan?
sokei laah.ni yang nak merajok lame2 nie.uwaaaa...