Tuesday, February 28, 2012

DUAPULUHLIMA

bertambah umur maka, bertambah dekat jarak kubur dalam hidup kita.

setinggi-tinggi ucapan terima kasih pada semua yang mengingati ulang tahun kelahiran ke 25 gua. moga allah mengangkat doa kalian dan makbul lah hendaknya. allah sahaja yang mampu membalasnya tak kira lah ia cuma ucapan di telefon, di dinding facebook, pesanan sms atau apa jugak mediumnya, terima kasih banyak.

gua dah 25 tahun 2 hari hari ni. tak ada apa yang berbeza, sama macam hari hari gua yang biasa.


uh lupa, call free yang selkom bagi untuk hari lahir tu ada tak terpakai pun. gua cuma kerap call mak dan abah gua, ada banyak lagi nombor tak diisi ni. siapa nak PM gua okey?


bab semoga panjang, murah rezeki, berbahagia selalu, cepat-cepat kahwen dan semoga dapat jodoh yang sekufu dan baik gua tak pernah ambik mudah. gua sentiasa aminkan!


;)

1 comment:

jan.naimah said...

happy belated birthday.semoga sukses selalu ;)