Saturday, March 3, 2012

GUA RASA GUA PATUT TUKAR BLOG NI JADI TEMPAT LUAHAN PERASAAN LA. GUA RASA LA. LU RASA MACAM MANA?




Maaf atas kekurangan diri ini,
Aku belum tayak untuk mencintai,
Namun jauh sudut hatiku ingin dicintai..

Aku tahan perasaan ini kerana kekecewaan semalam..
Sampai bila aku juga tak pasti..

Yang pastinya,
Tidak aku buka hatiku melainkan ALLAH hadirkan perasaan cinta pada insan yang juga ALLAH hadirkan perasaan cinta padaku.
Kerana aku mahu mencintai seterusnya menikahinya..

Aku tak mahu hanya sekadar memenuhi perasaan sedangkan itu bukan ketentuan. Kerana aku tahu sakitnya mencintai tetapi dikhianati.

5 comments:

Nurul Lalala said...

bwk2 bersabar ye chegu..insyaAllah cinta baru bakal menyusul kelak~ =)

Anonymous said...

you should..but it already seen like that!

sharamli said...

Bukan dah lama dah ke chegu tukar tanpa disedari...emm

Anonymous said...

i think u hv done it unconsciously!!

fafausultan said...

ego tu pemusnah diri...move on k...tc u...