Sunday, July 15, 2012

KEMBALI JANGGAL

ianya suatu yang sukar untuk memulakan  semula  semuanya yang telah kita tinggalkan. janggal barangkali perkataan paling sesuai menggantikan klausa malas dengan nada helah bela diri paling mudah.

ya ianya suatu yang janggal untuk kembali menulis menjadikan medan ini tempat curah rasa sepertimana sebelum-sebelum dahulu. menjadi medan menempias rasa, membujuk rindu dan ataupun mengukir tawa dengan cuma hanya tulisan tulisan pada aku cuma menjadi bayang lisan aku untuk ditelaah. (?) (siapa saja membaca blog personal ini). heh

akan kembali, dengan izin maha kuasa.

ouh, mungkin juga beberapa perkara yang tidak akan senormal dahulu. tidak lagi kembali kepada asal ataupun berubah terus. mungkin.

nah lagu tema. gua tak tipu, ni  nada dering telefon murah gua. gua bukan macam lu orang pakai tablet, gua makan ablet bila perut gua meragam.


No comments: