Friday, August 17, 2012

PERUTUSAN AIDIL FITRI

salam lebaran buat semua. minal aidil wal faizin. di kesempatan ini gua ingin menyampaikan ucapan selamat hari raya khusus buat semua yang singgah dan baca apa yang gua karutkan dalam sini. mohon ampun sepanjang gua tulis blog ni ada perkataan ada entri atau apa saja yang menyinggung siapa-siapa, gua dengan hati tulus ikhlas mohon ampun dan maaf.

tak lupa juga salam aidilfitri ini ditujukan khas buat emak yang sibuk masak rendang didapur, abah yang sedang jaga api lemang dan adik beradik yang sedang sibuk mengemas rumah, dengan ucapan;

tengah buat apa tu?



hehehe.
insyaallah sepanjang cuti gua ada dekat kampung, serting, jempol negeri sembilan. kot kot la singgah beraya rumah sedara mara dekat sini roger gua awal, boleh kita sembang panjang. baik, raikan kemenangan kita di bulan syawal dalam kesederhanaan dan keembiraan.
salam aidil fitri, 

chegu fakhrull & nur atiyyah alisya



* mak dia kemas rumah nenek, pak ngah dia kena suap susu la jawabnya.

No comments: