Tuesday, January 6, 2009

POST BARU?

aku tak gila nak post entri baru sekarang.
ada sesuatu yang buat nafsu blogging aku terbantut sekarang.
nanti la, rajin aku post entri baru.

*kau boleh ketawa disitu, aku? dibuang terus!

7 comments:

ABANG AN-DY said...

"*kau boleh ketawa disitu, aku? dibuang terus!" - x paham la fakrul... mataphor sangat.

Anonymous said...

andy
tu untuk orang yang dah tak perlu aku ada untuk dia ketawa la

ABANG AN-DY said...

Anonymous,
boleh x berani skit tunjuk identiti?

Shahrul Azry said...

eh aku macam taw je??
hehe~ :P
cal sudah! die msti tggu lu!
klo btoi lu bg gua stuff rare oke?? :P

faqhrule said...

paan:
gua skang mmg main kias2 je..
cakap pun bukan orang paham,
kias gua dgn kias fansuri lain ok!

Anonymous said...

walaupun kite jd owg buangan tp kite tetap bleh ketawa mcm die..walaupun die ketawa dan bukan org buangan die tetap bleh jd owg buangan mcm kite..hati bleh rase mcm2 yg membezakannya hanyalah pandangan..bangun dan mulakan hari indah kita...cayok!!!!

Anonymous said...

suka mbuat andaian yg bukan2 dan meramal sendirian...


-ME-