Wednesday, January 7, 2009

Sakit...Hati.

Memulakan sesuatu untuk ditulis dalam blog dengan idea yang berada ditakat kering, merupakan sesuatu yang memualkan. Lebih mual dari perut yang penuh dengan rojak mee dan air ice lemon tea bergelen-gelen ditelan semalam. Urgh.. sebu!

Ramai yang bising, sebising ekzos mat rempit malam tahun baru yang minta aku untuk update blog ini. aku tahu ramai yang baca blog sampah ini, tapi kondisi aku bulan lepas memang tak memungkinkan aku untuk update blog. Sakit.

Pernah kamu harap untuk musibah atau penyakit meninmpa kamu? Pernah? Dalam kondisi kamu tertekan dengan sesuatu situasi yang membuat kamu betul-betul tertekan. Kamu harap agar penyakit datang menimpa, dan tuhan betul-betul beri apa yang kamu hajatkan itu.

Berada dalam keadaan tidak sihat amat tak seronok. Dengar Bigwig ambil dari Paan pun tak mampu membuatkan aku menggoyangkan punggung. Muntah tak keluar apa selain dari air hijau, membuatkan aku betul-betul lembik! Tak boleh bangun. Sendi memang sakit sangat. nak bangun memang kena papah. Chikungunya ke denggi pun aku tak tahu. Mungkin keracunan makanan. Biarlah. Benci sangat tak boleh nak aktif sangat.Tak boleh main sepak takraw! emosi memang tak stabil. Cepat marah, senang sangat nak naik darah.Sigh.

Mujur sekarang aku dah kembali sehat, dah mampu menyepak punggung kembali! Dan aku dah mula nak bernafsu blogging kembali. Tapi tak tahu la sampai bila. Aku bukan orang yang terlalu optimis sangat. Bila betul-betul aku ada passion, memang aku akan buat.

Ni kira aku update blog la ni kan. hahaha padan muka kamu aku dah buat kamu membuang masa baca bebelan aku ini. aku pon tak paham apa yang aku tulis. Mereng!

8 comments:

Poison Flower said...

gua sakit gak. sakit jiwa sebab cuti dh habis beb. hahaha

ABANG AN-DY said...

Tulis je citer mengumpat. Gerenti orang suka!

Shahrul Azry said...

yes fakrul kembali!

Anonymous said...

rmai tggu post bru jgn disia2kn..bebelan ko ni pun wat owg senang nk bace..sbb "the another side of me" xde yg lain..yg nie je yg mcmnie..

faqhrule said...

thanx sume..korang buat aku terus bernafsu nak blogging!

Mieaa said...

cehhhh

faqhrule said...

mia jeles la tu

Mieaa said...

mmg..