Tuesday, February 3, 2009

Ucapan Penghargaan Untuk Kamu

Ini untuk awak…

Selamat hari ulang tahun persahabatan yang ke-2. Lama kita sudah jadi sahabat bukan? Dua tahun bukan satu jangka masa yang sebentar. Berkenalan dalam ‘Ruang Saya’dengan cuma perlu menambah rakan baru; kita menjadi kawan bukan? Ingat lagi? Saling berbalas komen di ruang tersebut membuatkan kita mula menjadi rakan rapat bukan? Ingat lagi sewaktu waktu-waktu sukar dalam hidup saya sekitika dahulu? Awak datang menjadi penasihat peribadi. Tak jemu memberi inspirasi sepanjang waktu sukar begitu membuatkan saya sedikit goyah dengan anasir negatif. Saya begitu berterima kasih atas bantuan awak dahulu. Besar sangat budi awak pada saya. Kalau tidak saya mesti sudah lama ‘lost edge’ dengan pil dan ubat batuk itu semua bukan?

Awak;

Ingat kita pernah bergaduh dahulu? Agak besar juga. Tidak bertegur sapa. Dendam mungkin barangkali? Menghentam satu sama lain. Ego besar dalam kepala ini sangat sukar dipecahkan. Kalau dapat pun hanya serpihan pipih sahaja dapat saya sendiri kikis. Terima kasih atas banyak berabar dengan karenah saya.

Awak;

Untuk hari-hari mendatang, saya harap kita tetap bersahabat seperti mana yang kita sudah ada sekarang. Mungkin saya bukanlah lelaki terbaik untuk menjadi teman istimewa awak, tapi saya harap saya sahabat paling atas dalam senarai sahabat kamu. Sahabat yang selalu akan cuba menemani awak, mejadi bahu untuk awak menangis, menyambut ketika jatuh, bergantung ketika goyah. Saya gembira mengenali seorang yang baik seperti kamu. Selamat ulang tahun menjadi sahabat!

Pak Cik Fachrule..

3 comments:

Mieaa said...

buat dengan ikhlas ke,
atau buat sebab kena gertak?

weekkkssss :PPP

hehehehehehehe

terima kasih dari lubuk hati terdalam :)

ABANG AN-DY said...

Tak nak kacau...

xfifax said...

juz voice it out dude!
;)