Monday, April 27, 2009

BAIK. AKU AKAN PERGI JAUH...

Semua orang bercerita tentang emosi sekarang bukan? engkau mual dengan cerita emosional? pergi mati! aku juga begitu sekarang. sangat emosi.dan engkau boleh pergi jahanam dengan hidup engkau. aku tak ambil peduli dengan hidup kau lagi. jadi lah apa yang kau hendak jadi, ikut kata nafsu kau, dan jangan salahkan aku bila kau tersungkur satu hari nanti.

Dan aku dah nekad. aku akan pergi jauh rabu ni. Apa nak jadi jadilah. Orang kata kau lari dari masalah? Lantaklah. Orang kata aku takut hadapi kenyataan? Aku tak peduli. Orang kata aku penakut? Aku berani, sebab itu aku nak pergi jaug Rabu ni. Rabu ni jadi satu lagi sejarah berdarah dalam hidup engkau. tunggulah rabu ni.

6 comments:

Mieaa said...

ikut! ikut!

itu laa..
org tanya pasal apa xnk cakap.
jual mahal!

faqhrule said...

mia:

adalah...

Mieaa said...

mcm ni la kawan kan..

faqhrule said...

mia:
tunggulah rabu ni..

khucaie said...

ada ape siak rabu ni?
rukun tetangga buat kenduri ke?

faqhrule said...

kucaie:

rabu? englisg day sekolah rendah aku dulu