Wednesday, August 26, 2009

KANAK-KANAK TIDAK PANDAI BERBOHONG

salam semua...
agak lama tidak update blog ini. agak sibuk sekarang kerana berada di kampung halaman tercinta menghabiskan seminggu cuti rehat berpuasa bersama keluarga. semua ini tidak memungkinkan aku untuk duduk mengahadap komputer riba, menari-narikan jemari diatas papan kekukci lantas menulis sesuatu yang indah untuk dibaca dan difikirkan.

pendek kata, aku agak malas untuk berfikir lantas membuatkan aku berat tangan untuk menulis.

tapi, untuk entri ini aku lampirkan blog anak murid aku yang mula pandai berjinak-jinak dalam blogging ini. haha pengaruh..pengaruh!

baca entri ini, aku amat tersentuh. serius, betul-betul tersentuh.

SYAZWINA

10 comments:

kc kassim said...

hurm sedihnye bile i bace blog anak murid u. siyesly,terharu sgt2. i pon penah syg gile2 kt seorang ckigu praktikal masa i darjah 5. penah menanges juga. salute kt u sbb buleh bwat anak2 murid u syg dan respect kt u. i percaya u leh jadi cikgu yg terbaik spt ummi i. haha :D

sharamli said...

alahai...cekgu berjaya mempengaruhi syazwina..
c0mel dak tu...

ha3

Lionel Azry said...

pengaruh pengaruh..
harap2 anak gua tak diajar oleh lu :P

kutukiti said...

comelnye syazwina tuh..

Paan said...

Syazwina saya punya. Terimaseh.

demang said...

cikgu ni penyayang orgnye...
heee

qishie said...

haha...jgn lupe usha komen kat blog anak murid ko nnt.

:p

Da' daffodil D said...

hahah. x terharu pun. nak tergelak adela.

ps: bdk tu mmg cumey. hehe

kutukiti said...

cikgu..
saya bukan anak murid cikgu.
bt i like to follow ur blog.
izinkan saya ye.

Nur Mariaminul Amalina said...

comel ank cikgu.
eh, ank murid.