Wednesday, October 14, 2009

PENGHARGAAN KHAS BUAT KEKASEH DI SAUJANA IMPIAN

dalam tekanan yang melampau sekarang ini, hidup dah agak celaru. banyak benda dah berubah. banyak benda yang tak normal berlaku disekeliling ni. tapi izin tuhan, minggu depan kesemuanya kembali normal. siapa suruh buat asingment waktu-waktu klimaks? TAPI waktu klimaks tu yang sedap bukan? hahaha...

kalau kamu perasan, chatbox sebelah ini banyak dipenuhi keluh kesah dan rintihan sang kekaseh-kekaseh yang merungut. merungut hendak jumpalah, nak ambil foto bersama lah, ajak dating lah, macam-mcam lagi.

jadi sempena hari khamis yang mulia ini, satu penghargaan buat kekaseh-kekaseh di saujana impian, aku merindui kamu semua. biarpun kita sudah jumpa hari selasa lepas, tetapi rasanya masih tak terubat rindu buat kamu. kalau boleh, selalu sangat hendak berada dengan kamu semua!

KHAS BUAT KEKASEH-KEKASEH CHEGU DI SAUJANA IMPIAN:

SELAMAT HARI KANAK-KANAK, MAAF CHEGU TAK DAPAT DATANG.MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI CHEGU,


* buat nurul izzati 5 Bestari selamat hari lahir ya!

p/s: 5 Adil makan Mc Donald hari ini? jangan makan fastfood banyak sangat.
hantar dekat cikgu sikit!

12 comments:

sharamli said...

selamat hari kanak2 jgk buat cekgu disana...

bila nak baligh?

faqhrule said...

sha:
nak kena baling sha?

Paan said...

Cikgu, saya baru makan KFC malam tadi!

faqhrule said...

paan:
KFC kat bahau?

Kasut Pink said...

yong tau foo lg sedap dr kepsi mahupon mekdi chekgu!!

faqhrule said...

pink:
yong tau fu mana sedap area bangi ni?

sue said...

chaiyo xsedap ke?

hahaha

faqhrule said...

sue:cahiyo xbest la

Lionel Azry said...

Mccurry sudahlah.

Ameera Jamal said...

btol tu 5 A mkn McD...sdap...tpi lmbt giler nk tunggu taw
smpai 1 jm kitorg menunggu..mcm puase 1 ari taw!

sue said...

chegu DEMAND kot..
~lalala~

dobot said...

hahaha, comel. comel.
i like~
:D