Sunday, October 11, 2009

TAK GUNA




tak perlu mengaku engkau jahat;

tapi hakikatnya kau masih takut melakukan kejahatan.

tak ada guna.

tak perlu mengimpi sesuatu,

kerana tiada harapan disandarkan,

tak perlu menipu,

kerana aku membernci pembongak,

sudahlah.

memang tak guna.

18 comments:

sharamli said...

u ni dah kenapa?

demang said...

pembongak?
orang nogori jo guno ayat tu.

Kasut Pink said...

ye..ye..mmg x guna.

faqhrule said...

sha:
emotion is the highest part

demang:
peluto bagaimana?

faqhrule said...

pink:
tak berguna lagi kan

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

gambar kelakar tapi entri macam marah...

ZARA 札拉 said...

aku suka cara kamu berselindung disebalik gambar kerana ayat yang terhidang buat aku mahu menjeritkan yang sama pada si durjana yang hipokrit~

ohmiena said...

= )

Paan said...

Ah! Tak guna ada patches Osmantikos kalau tak pergi show Osman!

faqhrule said...

naddy:
tu taktik la

zara:
berbaur marah kan?

ohmiena:
=)

paan:
gua pergi juga nanti

kc kassim said...

'kerana aku membernci pembongak'

i nak tukar...eden benci pembongekkk!

faqhrule said...

KC:
bongek dekat rembau lah

Lionel Azry said...

eleh.

kawie2020 said...

pembongak ke pembongek ker..
same ker? aku x pasti r..

aku pon geram gak kt org yg sama spesis cam ni..

faqhrule said...

saruk:
lu bongek

kawie2020:
lain la pembongak dengan pembongek

Anonymous said...

usahlah dikau berlagak mulia....
sedang kan dikau...
SYAITAN yang bertopengkan manusia.

usah meminta sesuatu...
yang kamu sendiri tidak mampu untuk memberinya...

terbongkarnya satu penipuan dari sang kekasih yang amat dicintai...
itulah yang amat... (sila sambung)...

CharMiea said...

ah, memang tak guna.

dobot said...

sikit laaa,