Wednesday, November 4, 2009

TAK BOLEH BUAT APA DAH. ORANG KATA DIA MEMANG LAJU.

baru tulis pasal entri ribut. nah rupa-rupanya tuhan dah turunkan bencana besar sebagai ujian. tak mengapa. hidup mesti terus. ujian-ujian sebegini bakal buat hati aku ni kebal nanti. tuhan tak akan turunkan ujian yang tak boleh hambanya tempuh aku yakin tuhan tu adil. tuhan nak tunjuk, pasti ditunjuk. tak apa.

aku dah jangka semua ni pasti berlaku. dulu pernah sekali, sekarang jadi sekali lagi. tak apa. aku dah tahu apa perlu buat.

yang tak tahu cerita hujung pangkal boleh rujuk entri lama yang ada cerita pasal Dari Bangi, cuma bezanya cerita yang aku tulis ini dekat bangsar.

yang itu kenapa tersenyum? gelakkan aku kah? jangan simpan senyum itu. bahakkan saja ketawa mu. mari ketawa sama-sama.

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAHKAH
puas? kalau tak puas ulang sekali lagi sampai puas okey?


gua? gua rileks je jek! gua dah biasa kena main-main. kah kah kah padan muka gua kan?

7 comments:

sharamli said...

cekgu..sy ngt0k..nak gelak p0n da xlarat..

Lionel Azry said...

malas gua nak gelak..nanti hilang ilmu.

Pais Chaos said...

nak gelak kene hari ahad.. hari lain kene serius..

faqhrule said...

sha:
mengantuk disorongkan bantal

saruk:
tumpang sedih la saruk

pais:
hari lain gua sedih

fafausultan said...

I minta maaf...i wat salah

CharMiea said...

i pun tak tau apasal i nak gelak.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

padan muka u.
padan muka i.
padanlah muka semua orang.
yeay!

dobot said...

eh miea?