Monday, January 4, 2010

AKU NAK CAKAP CUMA TIGA BENDA DALAM ENTRI TAHUN BAHARU INI. JANGAN SAMPAI AKU LEMPANG KAU.

1.satu
agak lewat untuk ucap selamat tahun baharu masehi 2010 untuk semua, tapi aku peduli apa, nak ucap selamat tahun baharu juga. semua orang mesti ada pasang azam untuk tahun baharu tiap kali tiap tahun baharu datang. semoga apa yang dihajatkan itu dapat dicapai. azam tahun baharu aku? rahsia! aku mulakan tahun baharu seperti tahun lepas juga. tak ada yang istimewa, sambut tahun baharu ditemani rasa kosong dan sunyi.

2.dua
merindui teman-teman seperguruan yang telah mula berkhidmat bertebaran dimuka bumi malaysia. brother akim, budi, eky, mus, abu, kak ain, kak anim dan ramai lagi nak aku tulis dekat sini. semoga menjadi cikgu yang baik dan sentiasa berada dalam lindungan tuhan.

3.tiga
merindui seseorang yang telah jauh meninggalkan aku. semoga jalan yang dipilihnya ini, merupakan jalan yang terbaik untuk dirinya dan hakikatnya; aku tak percaya jalan yang ini untuk diri aku. semoga selalu dalam rahmat tuhan.

4 comments:

sharamli said...

yang n0 3 tu em0 ke apa?

CHEKGU ALAN said...

sabar la bro..
blum jmp ag jodoh yg sebenar..
relax sudae
kompem jmp yg ag bagos dr yg lame..
abez blaja,kumpul duet,kawen tros..
hahha
tp kalo xjmpot gua,mmg xptot la kn..

Mustakim Ahmad said...

aku rndu jgak blok B n ktua blok..
Krim slm kt ckgu jaflus n kwn2..
Nti follow aku ke sbh..
Aman damai seh kt cni..

F. Hanim M. said...

Rindu kamu juga jang!!!

sedih..huhu...syahdu..