Wednesday, February 24, 2010

INI BUKAN CERITA LUCAH. INI CERITA NAFSU.

semenjak berulang alik bangi-hulu langat ni cuaca tengah hari makin membahang-bahang. panas tak payah cerita. bibir gua yang seksi ni dah mengelupas dek kerana panas melampau. kalau balik dari sekolah, gua pasti kena mandi dan bagi badan sejuk baru gua rehat.

semenjak dua tiga minggu lepas, gua dah lama perhati dia ni. gua perasan dia ni tiap-tiap balik sekolah. waktu pagi-pagi tak ada pun. mula-mula dulu gua tak rasa apa pun dekat dia ni. tapi semenjak dua menjak ni menjadi-jadi dia goda gua. MENGGODA GUA!

gua nak kata gua hensem, tak ada la sangat. ada lah sikit. tapi adegan dia bersidai tepi jalan tengah hari panas dengan tak berbaju memang buat gua tak boleh tahan. sekali dua tak apa lagi, tapi bila dah banyak kali, iman gua senipis kulit bawang ini pun goyah juga. gua memang terliur pada buah dia. gua stim!

orang kata dia manis. gua percaya. sebab gua tengok dari luar pun memang dia ada umphh. gua memang dah lama pendam nak makan dia ni. mana tahan beb, tengah-tengah hari tayang badan tepi jalan.

ramai orang cakap dia ni bergetah. menurut pengalaman, kalau buah dia baru nak besar macam sekarang ini, memang bergetah. gua stim betul dengan dia sekarang ni. memang betul-betul gua tergoda.

dan tadi, tengah hari tadi, gua turutkan nafsu gua. gua cari dia sampai dapat dan gua nekad memang gua nak ratah badan dia. apa nak jadi jadilah. gua dah tak peduli. dan tadi masa balik sekolah. gua nampak dia bersidai tepi jalan. gua berhentikan motor terus dapatkan dia.

"berapa kak?" gua tanya pendek. sambil tunjuk 4 jari kakak tadi beri isyarat. gua bayar dan gua bawak dia balik. masuk bilik gua letak dia elok-elok kasi ready.gua capai tuala terus mandi kasi segarkan diri. solat dulu baru puaskan nafsu. lepas gua tunaikan kewajipan fardhu gua cari dia.

gua terus terkam dan puaskan nafsu gua dengan dia. dah lama gua geram dan pendam. dia punya nikmat jangan cerita. gua memang lahap masa kerjakan dia. gua puas.selsesai semua, gua bersandar. gua lihat biji dia bertaburan. gua pandang dia sambil tersenyum.

ni gua kasi gambar, biar lu orang geram pulak dengan dia.




gua akhiri entri gua dengan serangkap pantun;

kalau nak gugur, gugurlah nangka,
jangan ditimpa si batang pauh,
kalau nak tidur, tidurlah mata,
jangan dikenang orang yang jauh.

kahkahkahkah.
nangka madu i love u!

15 comments:

**suzenisme** said...

Gila rakus!

dobot said...

ayah ade wt tanaman nangka ni kat gemas
g laa jenguk kebun ayah
:)

qiki said...

sedapnye nangka!lme x mkn...haha

faqhrule said...

chuzze:
i memang rakus pun!

fifa:
kat serting pun ada fa.

qiki:
ini nangka madu!

Khaleeqa Idrus said...

Kalo bercerita tu, nak gempak aje :D Hahaha. Anda bertanggungjawab kalau ada siapa-siapa yang basah atau pun terpancut! ><" Wahah!

Shahrul Tanaka Safeai said...

macam cilake.

faqhrule said...

khaleeqa:
hahaha..apa yang pancut apa yang basah?

saruk:
hehehehe..lu mana pernah makan nangka

LORD ZARA 札拉 said...

chegu!

nak!!

nak!!

faqhrule said...

cikgu mata hitam:

kena datang hulu langat baru jumpa nangka madu.

chegu mata choklat mula rasa angin dalam perut

Huzai said...

pergh. Ini mau high sejam ni. Hahaha

faqhrule said...

huzai;
dia punya bau yang buat high ni

sue said...

gilak ah

chekgu alan said...

bro..katne jual nangka 2
cm function je gua tengok

yoro okino said...

nnti aku kasi satu pokok tuk ko mkn sampi xlarat..huhuh

student said...

ko beli nangka ktne?
rasa nak merakus gak la!whoa!!;p