Monday, February 1, 2010

RAMBUT SISIR BELAH TEPI


kelmarin dulu masa balik kampung, aku selongkar almari lama kain baju. selongkar punya selongkar jumpa balik macam-macam khazanah lama yang aku ada sejak kecil lagi. ada juga sebahagian yang sudah lapuk teruk dan ada juga yang masih elok dalam simpanan.

aku nak kongsi satu gambar yang sekarang buat aku tersengih-sengih kalau tengok balik. gambar dekat buku rekod pendaftaran darjah satu. yang pasti gambar ini gambar masa tadika dulu. zaman kecik-kecik banyak buat aku rasa nak balik jadi kanak-kanak riang. tak payah fikir pasal masalah.




comel kan aku? hahaha rambut aku masa kecik memang lebat tak macam sekarang dah jarang dan ada potensi botak bila umur meningkat tua nanti. zaman kanak-kanak aku penuh dengan cerita gembira. seronoknya kalau dapat jadi kecik-kecik macam dulu.

kamu ada gambar masa kecil? mari kongsi lah!

5 comments:

Shahrul Tanaka Safeai said...

wohoooo~

student said...

pergh...wajah suci..

hensem beb!

cud the ★ said...

mcm xde je..
kamera rosak bile sy dilahirkn di dunia ini
iskk~

faqhrule said...

saruk:
haa baru ko taw

syuk:
sekarang pun suci lagi apa!

cud:
rugi la camtu, takpat nak kongsi sama!

chekgu alan said...

haha
cm rambut gua skunk la
tp gua ag comey la
hahhaa