Sunday, February 14, 2010

SEMANGAT NADZAB HIDZAN. lu kenal siapa mamat ni?

malam tadi main futsal sama kawan-kawan yang balik bercuti tahun baru cina. kawan dari sekolah, kawan geng cikgu praktikum, kawan hardcore, kawan jururunding ukur, kawan berniaga jamu obat kuat dan tak ketinggalan kawan blogger.

lama tak kumpul sama, gua tengok semua dah berubah. dari yang tak berambut, dah jadi rambut abang-abang taraf hidup, yang dulu slim sekarang dah mula ada kandungan perut kedepan berlebihan, yang dulu tak pandai main bola dah pandai buat skill macam saiful sabtu, main dengan johor fc tu. dan masih ada yang tak pandai main bola, tetap juga "pengkar".

malam tadi gua main center back. kira macam jaap stam masa main dengan mancester dulu. lama tak main rasa semput semacam. tapi yang seronoknya, gua banyak mematahkan serangan pihak lawan yang rata-rata geng hardcore line up semua.

tapi yang paling gua puas hati, dapat balun mamat ni. gua ada baca blog dia, dia rajin main futsal dekat shah alam. peluang baik. tadi dia main posisi penjaga gol. sekilas macam khairul anuar bekas penjaga gol sabah, cuma dia ni kurang inci dengan rambut tak berapa nak panjang. peluang one-by-one banyak gua manfaatkan dengan 'tuam' bola dekat mamat ni. banyak juga gol di bolos tadi. gua malas cakap banyak. setakat sembang dalam blog main futsal letup-letup gua tak goyang brader. kasi berembat dulu baru cerita lah.

trivia mamat ni:




*pais memberikan alasan makan limau banyak sangat sebagai punca jumlah jaringan yang dilepaskas olenya malam tadi.

nama dia pais mais.
blogger handalan. dia ada blog: klik sini.
dia menyanyi untuk band abnormal psycology, ni hardcore laju-laju jerit marah.
dulu dia main bass dalam band gua, mynightville.
belajar dekat shah haram.
dia pemalu; tapi buat-buat pemalu.
setiausaha bahau krasti punk lorong assosiation.

6 comments:

sharamli said...

pais c0mel...

hua3

Paan Ovrtd said...

Comel jadah.

faqhrule said...

maksu:
pais kena ayam-ayam je malam tadi hahaha.

paan:
sokong!!!

Pais Mais said...

kasut gua koyak.. patut gua main sayap kanan!!! cis btul x pat perform elok!!

faqhrule said...

pais:
blah la pais, salahkan kasut pulak.
apasal tak salahkan court futsal banyak biji-biji hitam yang buat lu tergelincir?
pais pais...

qishie said...

hoi.ape shah haram?ni yg bikin anak murid marah ni..huh~=p