Thursday, February 11, 2010

CHEGU DAN BELALANG TEMPURNYA.



*gua dengan belalang tempur kesayangan.

bakal pulang ke kampung halaman di serting sebentar lagi. jika anda nampak seperti gambar di atas, di lebuh raya utara selatan menuju ke senawang atau dari senawang menuju ke bahau, sila bunyikan hon tanda sokongan. setiap hon anda penyumbang motivasi kepada penunggang. sekian terima kasih.

kepada abang-abang kereta besar, harap bertimbang rasa dengan penunggang motosikal. tak semua penunggang motosikal tu samseng jalanan ok. gua samseng tadika je. mat rempit mana pakai jacket tampal-tampal macam tu.

jangan rindu-rinduan jadi kenang-kenangan ya!

p/s: gambar 2008, gambar baru belum ambil.

11 comments:

qishie said...

posto!posto!

sharamli said...

hati-hati cekgu erk..ingat 0rg tersayang

ฉัน เป็น บ่าว ของ อั ล ล อ said...

jalan kat bkt putus dah baru..cepatlah sikit sampai kan

chekgu alan said...

faqhrule:
haha
smart gk rim kom itam 2
tolak kt gua jela bro

Shahrul Tanaka Safeai said...

nasib baik gua menghala ke utara..kalau tak gua langgar je!

faqhrule said...

qish:
ingat posmen ke?

maksu:
dah selamat sampai pun.

ateng:
tu yang best menurun bukit putus, tak putus-putus dah

lan:
berapa harga berani letak?

saruk:
kalau gua jumpa lu, memang nahas la lu

F. Hanim M. said...

indahnya kampung halaman..

enjoy your holiday!!!

faqhrule said...

k.anim:
indah nya jalan-jalan borneo!
enjoy your trip kak

LORD ZARA 札拉 said...

chegu mata choklat.

jaga diri ya?

dah sampai sila roger cikgu mata hitam~

=p

chekgu alan said...

condition elok ag x?
90 ok?

Paan said...

Gua main roda 4 je skang beb! Hahahaha!