Thursday, February 11, 2010

AMARAN KERASti



saya cikgu fakrul. saya garang. saya letih sekarang, emosi tak stabil. penat balik kerja tak hilang lagi. tekak kering haus pulak lagi. bibir dah mengelupas cuaca panas sangat. tak ada masa nak tulis entri baru. rancangan pengajaran harian esok belum tulis lagi. jangan buat pasal! saya panas baran. jangan sampai saya cepuk kamu. saya bukan rockstar indie.

10 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

pergh chegu~

takut cikgu mata hitam tengok chegu mata choklat~

T___T

tapi cikgu mata hitam tahu, chegu mata coklat sangat baik~

faqhrule said...

cikgu mata hitam:

chegu mata coklat penat hari ini lah.
hehehe

=_="

sharamli said...

cikgu jgn garang2 b0leh?
cepuk kang

faqhrule said...

maksu:
biar chegu cepuk maksu dulu eh

qishie said...

chegu,kalau bibir kering pakai lip balm.i prefer vaseline.bagi moisture sket bibir chegu.kang boleh sampai darah plak kalau kering sangat.
bila musim panas cemni,chegu banyak2 minum air..air wudhu' pun tak pe.hoho

faqhrule said...

qish:
vaselin takde, ada pun petroleum jelly je.
memang dah berdarah pun, asyik kopek je tak selesa.
air wudhu alhamdullilah 5kali sehari

qishie said...

hoh.pantang nau saye orang kopek2 bibir neh!jangan la chegu!nanti camna nak maintain bibir cam angelina jolie?

petroleum jelly pun layann..
minum air masak banyak2..bukan air manis.huhu

*tetibe dah transform jadi ibu-ibu yang sedang menasihat anak mereka.haha*

faqhrule said...

qish:
kalau mintak DMT tawarkan air boleh tak?

qishie said...

buat pe suruh DMT..meh saya bagi air penyepak+penampar+penerajang kat chegu.mahu?

faqhrule said...

qish:
garangnya anak DMT ni