Monday, March 29, 2010

AWAS! KALAU TAKUT JANGAN TENGOK KLIP VIDEO NI BERULANG-ULANG.

suasana praktikum yang sedikit mambuatkan aku tertekan memungkinkan aku untuk mengeluh panjang. aku rindu budak-budak kelas aku. diam tak diam dah 7 semester bersama. macam-macam benda dah harung. bukan lagi kawan tapi macam bersaudara dah. dalam asyik mengulit kenangan bersama budak kelas, aku tejumpa video ni. video seminggu sebelum keluar praktikum.

inilah jadinya kalau pensyarah tak masuk kelas. semua memekak buat kerja tak ada hala tuju. jadi dari kami buat kerja-kerja meruntuhkan akhlak, lebih baik kami melakukan sesuatu yang agak santai dan menggelikan hati. why so serius?

kalau nak tengok dengan perasaan yang gembira, sila ulang untuk beberapa kali. pastikan anda fokus kepada pelakon utama dan pelakon tambahan di belakang. pastikan juga anda meneliti tiap bait dialog yang diucapkan.

video

6 comments:

Khaleeqa Idrus said...

HAHAHAHAH! Tatau nak ck ape. Nak gelak je HAHAHAH!

miss fieqa said...

HAHAHA ! comel ;DD

faqhrule said...

khaleeqa:
kena tengok ulang-ulang tau?

miss fieqa:
erk...comel?
*blushing*

sharamli said...

xnak gelak...nak senyum je...

faqhrule said...

maksu:
tak boleh nampak gigi okey

Anonymous said...

bongok. ~miena