Thursday, April 8, 2010

MERAJUK

6 AMANAH, cikgu tak merajuk. cikgu cuma tak dapat kawal emosi masa ganti kelas PJ kamu semua tadi. kan awal-awal lagi cikgu dah pesan, cikgu tak sihat, demam cikgu makin teruk jadi cikgu tak boleh nak jerit-jerit.

berapa kali cikgu cakap dengar arahan cikgu dulu baru kita buat aktiviti. kamu degil. dulu kamu semua yang nak cikgu sporting, kata kamu tak mahu cikgu garang-garang. okey. cikgu ikut kata kamu.

tapi tadi kamu degil sangat. dari cikgu lempang ke sepak terajang kamu sorang-sorang, baik cikgu suruh kamu masuk kelas bukan? tapi maaflah nada cikgu suruh kamu masuk kelas tadi kasar sangat. cikgu gagal kawal emosi tambah pulak kepala cikgu dah berat semacam.

fine. semua salah cikgu. cikgu bukan cikgu favorite kamu semua.


16 comments:

crazy_labelle said...

no mcd no maaf... haha...

Huzai said...

Haha, 6 Amanah sangat sweet. :)

faqhrule said...

belle:
hahaha betul tu.

huzai:
ada ramai yang boleh pergi jauh tau

•·.·´¯`·.·• naDDy •·.·´¯`·.·• said...

6 Amanah, sila baca entri ni. cikgu fakrul buat khas untuk korang.

faqhrule said...

6 amanah tak tau chegu ada blog haha

sharamli said...

c0mel2..tapi kal0 di0rang tau chegu ulis kat bl0g lagik di0rang teharu kan..

faqhrule said...

maksu;
tak payah la diorang tahu

Shahrul Tanaka Safeai said...

cikgu ni teruk la..kalau saya dah pukul cikgu :P

faqhrule said...

saruk:
kamu ni fascist la saruk suka pukul orang tak mahu ikut kehendak kamu

dobot said...

Sweet gilaaaa!
:)

faqhrule said...

fifa:
chegu memang so sweet

NNBCA_(^_^) said...

so sweet...syg btol diorg kat chekgu diorg nie...huhu...

Stargone said...

Tu murid-murid ko ker yang buat? alahai, so sweet. kalau aku jadi cikgu macam ko aku dah nangis dah. aku harap rupa jer ganas, dalam hati ada taman apa.

ni baca entry ko ni pun dah leleh leleh dah sket air mata aku. :D

Anonymous said...

ni la sbb kenape kdg2 ak tepiki nk jadi cikgu, boleh dpt mcm2 t;masuk la hadiah. ~miena

Anonymous said...

sweet~
shuke2

PPISMP 2.03 IPG Kampus Pendidikan Islam said...

ckgu bguss..^_^