Sunday, June 13, 2010

KHATEEP #3








bukan nak cerita apa sangat. tak ada entri puitis atau politikal pun nak tulis. tak ada gosssip artis kena tangkap dengan polis dan tak ada gol piala dunia pun aku nak cerita.kalau rajin sila rujuk entri lama pasal Khateep. kalau tidak silap ada 2 enrti pasal dia ni.

cuma sedikit update pasal dia ni. cinta hati aku bila balik cuti dekat rumah. kalau nak makam cari aku, nak tidur pun dengan aku. sampai tengok bola lewat pagi ada dengan aku. dah besar panjang dia sekarang. dah bujang pun.

dia dah pandai keluar malam. hari tu masa minum petang sama-sama layan apam balik, dia cakap dekat aku, dia nak jadi model iklan friskies. aku balas la bulu tak cukup lebat muka tak cukup hensem. marah! kata aku kecil-kecilkan bakat dia ada. ni lah akibatnya kalau banyak tengok tv. kalau kau orang ada kucing, jangan bagi tengok tv sangat. banyak pengaruh tak baik! macam ni lah;

11 comments:

kc nur qasedah said...

meh sini khateep. i bg u makan cekodok :)

CharMiea said...

err, kucing mia makan nasi kerabu :D

dobot said...

lecturer owg cakap en, tk berapa elok amek gmbr kucing. sooner or later, cepat matii. huhu. tapi, tk tauu laaa en.

dark_eky said...

bgs cintakan binatang ^^

faqhrule said...

kc:
khateep tak makan cekodok la

mia:
khateep makan nasi beryani

dobot:
mana plak dia tau macam tu.. ishh tak ada la. yang pastinya tiap yang bernyawa tu pasti mati la

eky:
ko ada binatang peliharaan tak eky?

kc nur qasedah said...

kucing u neh i nk geget bley takk? HAHA

Anonymous said...

khateep tertekan sbnarnya nih... :(

faqhrule said...

kc:
nak kena cakar cuba la buat!

anonymous:
tertekan apa tu?

Stargone said...

Hahaha! gambar no dua tu kiut abis. ko bagi dia minum khateep fatimah ker apa? :D

faqhrule said...

gone:
kuat mnggigit dia ni

Ashley Ian said...

Miaw~