Tuesday, October 5, 2010

SUDAH

telefon sinar.fm buat ucapan dalam segmen cetusan hati dan dedikasi sudah. siap ganda 23!.(3 kali jugak gua berjaya tembus talian)

hantar sms dekat sinar.fm dalam segmen sama pun sudah.(lebih dari 5 kira banyak kan?)

hantar sms minta maaf dan mahu tebus kesalahan pun sudah.(dekat 3 minggu belum berhenti)

telefon? banyak kali sudah tak pernah angkat.

hantar mesej dalam facebook pun banyak kali sudah.

tulis entri pasal rasa hati? banyak sudah!

tulis puisi pasal rasa hati juga sudah.





sudahnya?

gua masih menunggu apa sudahnya. samaada usaha gua selama ni sia-sia atau sebaliknya. gua pasrah. gua tunggu dengan lagak sabar. dalam hati sebenarnya mahu luah rasa tak mampu lagi bertahan, gua tetap kuat bersabar.

*
harap usia, umur dan ajal gua sempatlah melihat hujung ikhtiar dan usaha gua ni sebelum allah taala SUDAHKAN nyawa gua.

15 comments:

F. Hanim M. said...

dugaan utk hati.
sgt susah.

faqhrule said...

kak anem:
susah sangat ke nak bagi peluang nak betulkan semula kesilapan kak?

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

CMC :

ada dedikasi utk CMH?

:)

Shahreel Basfary Al-Fayyumy said...

hati..
tempat yg penuh rahasia..
kadang mau..
tapi menidakkannya..
kadang tidak..
tapi mengiyakannya..
itulah hati..
susah tuk tembusi..
bersabarlah~

CHEKGU ALAN said...

hati tu cm kaburator
bile terlalu pns pn xeolk,
bile terlalu sejuk jadi sempot,
kasi suam2 kuku rimau je la

Sesumpah said...

huaa kau mahu cari apa?


sahabat yg terpisah?
kembar?
anak?

faqhrule said...

CMH:
tiada dan belum lagi. mungkin ada nanti barangkali kan?

reel:
tolong hembus-hembuskan kalimah-kalimah aku cinta pada dia boleh reel?

alan:
motor sendiri bolehlah aku laraskan karburator, ni motor orang lan.

sesumpah:
aku cari perempuan yang aku cinta, tapi dia tipu perasaan hati dia yang dia juga cintakan aku.

Paan Ovrtd said...

Jom lorong. Kita cetuskan rasa hati. Yeah!

student said...

lagi susah jika tak diberi peluang untuk mengetahui apa salah diri.
Tindakan: terus berdiam diri. hati rasa pedih dan sakit.

p/s:memang musim berduka sekrang ni?

faqhrule said...

an:
kalau tak ada apa aral minggu ni aku nak balik serting cari ketenangan. bolehlah lepak lorong

syuk:
sama-sama kita tabah la syuk

Khaleeqa Idrus said...

Semoga anda terus-terusan dibekalkan kecekalan dan kesabaran dlm menanti usaha anda berhasil :)

Awak, lama kot tak singgah! Apa khabar? :D

diba said...

sabr la utk yg brduka ye...included syukur..hu pasti ade sinar kbhagiaan nnt..

Kc Kasedah said...

jgn begini love. jgn tamatkan hidup kerana cinta,love. u ada masa depan so renung2kan aaaa. jgn jd hamba cinta yeh,love.



*da terkenan love2. kompem org lain ingat i la punca u jd canie. $&*&^%$%^
hahahha :D


chill la teacher!

ada m0khtar said...

owh... ni la yg udin cte... hehehe

faqhrule said...

khaleeqa:
khabar duka.
terima kasih atas kata-kata nasihat.

diba:
sedang tunggu ada sinar atau tak ada lagi dah

KC:
u pun dah terkena kenan love timy ke love? hahaha spread the love, love!

ada:
suruh la udin buat live wish dekat cetusan hati dan dedikasi sinar.fm