Saturday, January 29, 2011

APA LAGI EK?


aku sudah perlahan-lahan cuba menelan hakikat yang aku terpaksa menjadi warga johor tidak lama lagi. teruja? agak teruja tapi tak sampai melompat kegirangan. yah, ada gusar dalam hati masih menggugat rasa ini. perisapan mental dan fizikal sekarang sedah ditambahbaik. apa lagi yang kurang ek? songkok tinggi dah ada. baju melayu teluk belanga pun dah ada. zapin? menari tak tahu, tapi zapin datuk temenggung nyanyian dato m.daud kilau tu aku boleh nyanyi lagi. tempe? makan. nasi beryani? favret! lontong? gemar sekali! nasi ambeng? jarang tapi suka! pecal? aku bedal rata-rata menu masyarakat johor!

apa lagi rasanya yang kurang pada aku untuk menjadi orang johor agaknya ek? hah! orang johor suka cakap ek, ek?


semua orang mengharapkan yang terbaik ek? kalau boleh aku pun mahu jadi yang terbaik. ek?

11 comments:

✿ milly molly ✿ said...

welcome to johor :)

dobot said...

NICEEEE! :D

Nurul Kornain said...

haha.. dah byk sgt ek tu.. slmt dtg ke tempat aku blaja.

faqhrule said...

amy: thanks

fifa: nice ek?

faqhrule said...

NK: batu pahat ek?

sharamli said...

bukan main dia ek!

b0leh la jumpa chegu zara...keh keh keh

qishie said...

apesal ek? ko kerja kat sana ek? ke belajar sana ek? ke kawen dgn orang sana ek? hahaha...berapa banyak ek daa

F. Hanim M. said...

ngada2.. ckp biasa2 sudah la..haha

Nad said...

gudluck abg jang !!!!!

Paan Ovrtd said...

Motif gambar apa ek?

SafiQ said...

kasar nie bro...xde sume nye nak kena ada ek kat belakang....gua orang johor poit...hahahaha