Sunday, March 27, 2011

GUA DAN LU; KITA.

dia: tak nak publish entri baru ke?
gua: tak ada idea lagi la bos.
dia: bos. tak ada benda nak buat tu sebenarnya ada benda kene buat.
gua: hehehe
dia: minggu busy bakal bermula. gua mungkin berpergian dari fb. nah pesan gua untuk lu. (sambil beri dedikasi satu lagu)
gua:bos kalau lu takde, gua rindu camne?
dia: ingat aja pesan gua untuk lu bos. gua tak jauh. dekat sangat. dalam hati lu bos.
gua: memang lu dah mula da dalam hati bos, tapi gua rindu cam mana nanti?
dia: belajar bertahan. kita tak serapuh tu kan bos ;)
gua: bos, awal sangat ke kalau gua minta nombor lu?
dia: bos, jangan sesekali sayang gua lebih dari sekadar kawan, sebab gua tiada perasaan .mahu berkawan mahu sayang sebagai kawan
gua: baik, gua tak mengharap.
dia:gua cakap awal-awal supaya bos tak mengharap. sedia buka hati untuk gadis-gadis yang datang. maaf. hati gua sudah lama beku.kerna jantan sial itu
gua: dan gua harap, lu tak tutp hati lu kerana dek sorang jantan. tak semua jantan macam tu.
dia: terima kasih atas nasihat bos.
gua: terima kasih kembali bos.


.......dia is offline

8 comments:

ada mokhtar said...

ko suka dia ek.. try lagi.. she's nice =)

sharamli said...

tunggu dia 0nline balik.

Kutu Kiti said...

aku tau dia akan baca entri ni. all d best okay cikgu.

Anonymous said...

faqhrule:~glad to read this!hope she is the one that can understand and appreciate u :):)

faqhrule said...

anonymous:
maybe, perhaps. but i think u misread a stanza wrote there;

"bos, jangan sesekali sayang gua lebih dari sekadar kawan, sebab gua tiada perasaan .mahu berkawan mahu sayang sebagai kawan"

Anonymous said...

faqhrule: maybe I'm the one that misread it or maybe u are the one that misunderstood it..
For me,it is not necessary to become his or her lover in order to understand and appreciate someone..Sometimes,good friend understand us more and is the only one that will stay beside us in whatever condition,ups and down!

faqhrule said...

anon:

thanks anyway anon. im pretty sure that u got ur true friends beside u, giving u a shoulder to cry on, a cup of happiness and hard times to share with.

but not me.

Anonymous said...

'dan gua harap, lu tak tutp hati lu kerana dek sorang jantan. tak semua jantan macam tu'


gua menyesal gua percaya statement ni