Sunday, May 1, 2011

WALIMATULURUS KAK LONG 30 APRIL 2011

sekitar majlis resepsi kak long tersayang. tak sempat nak upload banyak-banyak. letih gua tak hilang lagi ni. nanti ada masa gua upload lagi.


famili ceria. kamil (adik lelaki yang duduk) tidak pakai uniform sebab katanya leceh nak buat kerja. :P


bergambar depan banner. gua penyambut tetamu ok!



dulu masa sekolah-sekolah, jauh-jauh aku buat pertunjukan silat. ada la belajar silat jugak dulu. kakak sendiri kahwin takkan la tak boleh keluar silat pulut sikit kan? selamat ingat lagi selangkah dua.



lepaskan gian bila semua orang dah beransur pulang. kena lagu e.y.e; izinkan selamanya namamu dihati. deep kan?




p/s: tengah tunggu makwe lama upload gambar dia tunang.

3 comments:

Sandra Azwan said...

Tahniah kepada Kak Long anda!! Hebat bersilat nampaknya...;-)

Shahreel Basfary Al-Fayyumy said...

tahniah buat kak long..maaf mybloodbrother...tak kesampaian jua aku nak berada di sana..rezeki tuk itu belum sampai lagi...doa2kanlah ye...

SI MILLY'S said...

wo! wo! lau i ade mesti best dpt tgk u silat.. ^^

ehem! jam baru nmpak..