Tuesday, January 15, 2013

WISHLIST 2013 #FOOTWEAR

antara yang gua masukkan dalam senarai dalam-perhatian paling atas untuk tahun 2013 ini adalah 'footwear'. gua memang gila bab kasut. dan untuk tahun ni gua menyasarkan untuk memiliki dua jenis sepatu yang gua sudah lama teringin nak ada.

nombor satu:

ADIDAS BECKENBAUER. 

yang ni stok-stok nak bawak jalan atau pergi tengok bola. kah kah kah. bajet bajet  (klik) CASUAL lah konon. kah kah kah.
yang ni gua dah aim ada satu dekat al ikhsan factory outlet. harga tinggal separuh dan gua harap ada saiz kaki gua. gaji masuk bayar itu ini apa yang patut, ada lebih kasi angkat terus. merembes woih! inzal kejap! kah kah kah

 ...

nombor dua.

yang ini pula idaman dari semenjak tingkatan tiga. pengaruh muzik fesyen dan budaya subkultur (baca: subculture) gua satu masa dahulu. pernah ada koleksi 3pasang koleksi bundle kondisi janda cerai 3 kali. dan semuanya gua wakaf kepada junior-junior maktab gua.

DOC MARTENS AIRWAIR
 autentik. original dan nostalgik. dan masih menjadi kegilaan sehingga kini.
sentuhan moden dengan fabrik menarik. padanan untuk majlis-majlis kasual.

 yang paling garang dan rebel pada gua. rasa nak cari balik studded jacket, patches penuh dalam almari.
moden. sesuai untuk ke tempat kerja. kalau ada kemasan jahitan autentik kuning sekeliling lagi stim kot!


harap-harap tercapailah hasrat untuk dapat yang dua ini. dapaat sebagai hadiah hari lahir pun cantek jugak. kah kah kah.  atau masih kekal jadi angan-angan?

 

2 comments:

Kc Kasedah said...

hispterrrrrr!

syafiqxsaifullah said...

gedung pita baku ada jual tau tau. ahaha :P