Tuesday, November 18, 2008

Nonet cinta hati aku..

sekarang ni aku malas nak tulis, aku post biodata kekasih hati aku sewaktu tengan cuti ni:



nama: NOnet B. Buang

umur: 3 tahun 9 bulan

jantina: jantan

hobi: tidur

makanan kegemaran: ikan kembung

lain-lain: akan diberitahu kemudian.


nonet merupakan kucing kesayangan keluarga kami. dia ni dah macam ahli keluarga kitorang. cuti ni aku banyak menghabiskan masa dengan dia ni jela, bagi makan bawak mandi semua.


malas nak tulis, tengok aksi baru bangun tido dia ni sudah:




















so sapa-sapa berani nak beli kuching kuat makan ni, sila buzz aku ok?
sayangi kucing anda macam abu hurairah!

3 comments:

rambutan said...

alahai....
camner leh bela kucing...
saya bukan main alergic ngan kucing...
sorilah banyak2...
family memang x suka kucing...
kalau kucing masuk umah, kami yang keluar...
kalau masuk bawah meja, kami naik atas meja...
paling kelakar, ketuk umah jiran minta tolong kuarkan kucing kat umah...
hahahaha...
so, kesimpulannya...
penyapu lidi sahabat kami untuk menghalau kucing...
habislah nonet kalau datang umah...

~mademoiselle hana~ said...

wahaha!!kucing anda kelakar.comel okay ;)

dark_eky said...

br ptg td aku disuruh tangkap anak kucing..
riuh gler rumah aku time tue..
igtkn ader ular ke aper..
last2 anak kucing jer rupenyer..
kaco aku men game..
haih..=.=
agknyer mmg Xde luck kot ngan kucing..
wakaka
^_^