Monday, January 12, 2009

Aku suka cara dia tulis puisi..

kamu kenal dia? aku mula mengaenali karya dia dari sebuah bahan bacaan prosa puisi dimana penulis itu sendiri terinspirasi dari dia ini; puitis cinta. tambahan pula Dewa juga menyanjung karya agung dia ni. aku cemburu macam mana dia boleh tulis bait-bait puisi yang betul-betul cantik..

dan dalam situasi aku skarang ini, aku ambil sedikit baris puitisnya untuk dedikasi khas buat seorang teman yang sentap dengan aku tak berapa lama dahulu.

"Jika manusia kehilangan sahabatnya, dia akan melihat sekitarnya dan akan melihat sahabat-sahabatnya datang dan menghiburnya. Akan tetapi, apabila hati manusia kehilangan kedamaiannya, dimanakah dia akan menemukannya? Bagaimanakah dia akan boleh memperolehinya kembali?" (Kahlil Gibran)


*saya minta maaf

11 comments:

hawa said...

maaf memaafkanlah jalan terbaik =p

Shahrul Azry said...

"penulis itu sendiri terinspirasi dari dia ini" 2 sebab nama blog die conspiracy :)

ABANG AN-DY said...

Ala... gua baru nak tengok adegan darah2... dah maaf memaafi pulak... belum raya lagi wei...

Mieaa said...

shahrul bengeekk

Poison Flower said...

wahhh! lu tulis kat sapa sial? awek ka? hehe

Shahrul Azry said...

haha~ :P

Mieaa said...

bengek kuasa dua!

Shahrul Azry said...

bengek kuasa tiga juga :P

Mieaa said...

pakciiikkk, tengok shahrul 2.

hahahahahahaha :D

Shahrul Azry said...

fakru lu tgk la gua yg hensem lagi macho ni! :P

Anonymous said...

maaf di blog shj juga tiade gunenya...