Sunday, January 18, 2009

DUA

aku belum ada hati nak post entri baru lagi. sekarang memang tahap malas mendewa-dewa.
jadi yang ini untuk kamu semua. ya orang yang aku begitu kagumi; mampu membuat kamu terayun dengan bait puisi indahnya, Kahlil Gibran..


"Aku ingin mencintai mu dengan sederhana, seperti kata yang tak sempat diucapkan kayu kepada api yang menjadikannya abu. Aku ingin mencintai mu dengan sederhana, seperti isyarat yang tak sempat dikirimkan awan kepada hujan yang menjadikannya tiada..."


hahaha..kamu nak kata saya jiwang? pergi sana kamu. saya suka ini..

*dot.dot.dot

7 comments:

ABANG AN-DY said...

Khalil Gibran terbaek dowk! Tabik spring sampai lutut la mamat tu!

faqhrule said...

try jalaludin rumi..pun best gak

Dzulhakim Baharom said...

jiwang mcm ni ok, borhan.

faqhrule said...

Hakim;
borhan tu kau la!

Mieaa said...

encik dotdotdot!

:)

Shahrul Azry said...

A Samad Said xde ke?? ;)

rambutan said...

huhuhu...
suka ngan kata2 yang lahir dari hati...
sebab yang membaca atau mendengarnya pasti mudah menhayati...
tue kehebatan sesuatu yg dilakukan dengan keikhlasan...
orang lain mudah hayati dengan perasaan...
so, ikhlaskan hati dalam apa juga langkah... Allah pasti beri bantuan yang menggembirakan...
teruskan usaha...