Thursday, July 16, 2009

MURID PELAT DENGAN CIKGU SENIOR YANG NAKAL!

disuatu pagi di kantin sekolah, geng cikgu lelaki tiada kelas waktu pagi itu sedang seronok mengeteh beramai-ramai. dihujung padang kelihatan murid-murid tahun dua baru selesai aktiviti pendidikan jasmani. melihat murid ramai-ramai menyerbu kantin, cikgu A bangun lalu memanggil seorang murid; gayanya seperti mahu memarahi murid ini kerana membeli makanan sebelum waktu rehat.


cikgu A: kamu mari sini. kamu kelas apa sekarang?
murid : pendidikan jasmani cikgu.
cikgu A: siapa yang ajar kamu Pendidikan Jasmani?
murid: cikgu xxx (nama dirahsiakan)
cikgu A: Bukan ke cikgu awak tu sekarang cuti bersalin?
murid: yelah. tapi ada cikgu perempuan baru ganti. baik cikgu! lawa!
cikgu A: perempuan baru? eh siapa? (teruja)
murid: Cikgu Shifa
cikgu A: HAHAHAHAHAHAHA (ketawa sangat berdekah-dekah) cikgu siapa sekali lagi
murid: Cikgu SHIFA lah
cikgu A: HAHAHAHAHA (gelak nak pecah perut)
murid: kenapa cikgu ni? (hairan)






cuba baca dialog murid tu dengan pertuturan pelat. jika kamu menghayati betapa pelatnya murid tahun dua itu berkata-kata, kamu tentu tahu mengapa cikgu senior yang nakal itu ketawa terbahak-bahak!

17 comments:

DIK AN said...

Tak berapa nak tangkap kepelatan dia. Budak tu sebut apa?

sharamli said...

saya dah um0 2o..
cmne erk bdk djh 2 ckp?

fafausultan said...

x get it la chet

faqhrule said...

*klu dia SHIFA
budak pelat cakap shipa, kalo dengar silap dengar bunyinya ape?

sharamli said...

still xphm...

sliper ke?

demang said...

die sebut cipap ke?

fifah yusof. said...

blur laa.

faqhrule said...
This comment has been removed by the author.
faqhrule said...

ada yang dah dpt jawab dalam comment ni

WaNnY said...

i don't get it..what did he really say?

sharamli said...

i ke wak?

muahaha

faqhrule said...

hehe
ada sorang je yg teka betul!

ainnaziha said...

erk..

Rajuna said...

shilpa shetty!

LuVidA^^ said...

x phm...hukhukk...

qishie said...

hahaha...entah2 budak tu memang sengaja buat pelat sebab nak mencarut.
:P

fachrule said...

qish:
i dapat agak apa yg u teka qish. haha tahniah betul!