Monday, August 10, 2009

Pergi Jahanam Dengan Status Kau

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________GUA DELETE ENTRI NI

17 comments:

Paan Tanpa Adik said...

Marah betul ni!

Da' daffodil D said...

ok. mmg wtf.

dobot said...

huishh.
sabar faqhrule.
;)

faqhrule said...

paan:
gua memang marah dengan yg besau tu

daffodil:
sakit hatiiiii

faqhrule said...

dobot:
sape leh sabar kalu leter pasal benda kecik je pun

giGGLe said...

esok p sek bwk minyak hitam..
simbah bilik mkn GB..
pas2 jgn kasik dia duduk mkn tempat cikgu biasa..kmpem x geram dah..

ikmaLisme said...

ckp bnyk xmau..

g pukul terus ar..

br jantan.. :D

qishie said...

ceh.

macam la yg besau tu berak kuar emas sampai nak belagak cenggitu

khucaie said...

amarah!

ZARA 札拉 said...

Perangai manusia yang merasakan dirinya berada di zon selesa memang macam tu~

Rasa mahu persetankan mereka, tapi mereka memegang tampuk kuasa.

Doakan sahaja mereka. Biar kebenaran terserlah suatu hari nanti.

Lionel Azry said...

what the fuck?

demang said...

anarki betul entri ni
yg org tu jenis kaki jilat tau nak marak je kan
mst punye

Azri Rotten said...

gua pandai conteng kete. bape lu mau baya?

faqhrule said...

oren:
lepas tu markah praktikum dapat 0 kan?

ikmal:
aku jantan tak sampai hati nak pukul perempuan

qish:
tu la pasalnye

kuchaie:
dendam kesumat

zara:
anda pernah hadapi situasi itu?

saruk:
fakap betul

demang:
adatlah kalau pandai kipas orang

azri:
lu letak harga berapa?

sharamli said...

puasa dah nak dekat..sem0ga xperi0d waktu awal ramdhan..

ikmaLisme said...

klu pompuan, ko "main" terus.. haha

che'gu safiQ said...

belasah je..tnggu ape lg..ape ingt bgus sgt jd ckgu besar?gua pulak yg emo..sori2