Sunday, September 13, 2009

MIMPI NGERI...





aku tahu ramai yang meminati koleksi mimpi indah aku. ramai juga yang berkata sinis dengan entri-entri mimpi aku. tak kurang juga ada yang tidak selesa dengan entri mimpi-mimpi aku yang aku kongsikan disini. nasiplah! tu mimpi aku bukan mimpi engkau!

namun yang hendak aku beritahu disini, adalah sebuah mimpi yang ngeri kalau kita tulis entri pasal seseorang dan seseorang itu membaca dan beri respon pada entri itu. senang cerita, anak cik zainal baca entri yang bawah ini. dan turut respon juga. urgghh adalah sesuatu yang gore bermimpi dengan sesuatu yang berkaitan dengan masa lalu anda.

moralnya, aku rasa cuak nak tulis entri pasal mimpi lagi. tak kisahlah apa jugak mimpi aku. selepas ini, bagi menjaga sensitiviti beberapa pihak, entri tentang mimpi perlu ditimbal semula untuk disiarkan. harap maklum.

selamat berbuka. bye



p/s: kenapa mimpi aku tak ada warna ya? hitam dan putih. mimpi engkau warna apa?

24 comments:

Khaleeqa; said...

Hitam puteh gak! Mlm nnt kalu mimpi lagi, aku simbah cat kasi ade warna sket (:P)

Pais Chaos said...

mimpi aku warna biru.. yeahh

Lionel Azry said...

nasib baik gua mimpi basah!

faqhrule said...

khaleeqa:
boley ea simbah cat?

pais:
mimpi lu warna biru? ke otak lu biru?

saruk:
mimpi basah hotak kau dah tua tua camtu!

LuVidA^^ said...

smlm sy x mimpi..

Paan said...

Fakta : mimpi memang tidak berwarna. Rajin2 baca trivia sket, cikgu.

ZARA 札拉 said...

mimpi aku macam2 kaler~

sampai aku harap ianya kelabu~

kutukiti said...

x ske mimpi..
bile bangkit.. penat dowh~
contohnye mimpi kene kejar ngan anjing.

Mieaa said...

nama pun mimpi.
nak buat cemana..

faqhrule said...

luvida:
nyenyaknya u tido

paan:
eh bukan ada warna ke?

zara:
itu bukan mimpi kalau kelabu, macam harapan yang tak pasti je hehehe

nurul aurora:
tu mimpi orang tak basuh kaki hehehe

faqhrule said...

mieaa:
mia sekarang kuat tido kan? sure banyak mimpi ni

Azri Rotten said...

mimpi mmg byk warne. kalau xde warne namenye TNB kasi lu warning. kalau basah2 plak SYABAS kasi bonus.

faqhrule said...

azri:
hahaha pandai la lu!!

sharamli said...

cekgu..mimpi sy warna pelangi..

faqhrule said...

sha:
selalunya orang mimpi pelangi tu nak kawen sangat dah

Mieaa said...

memandai je.
mana ada kuat tidur, sekarang kuat makan sebab nak ganti balik lemak2 yg dh terhapus :P

qishie said...

cegu..saya suke mimpi sponge bob..
hahahaha


tade kaitan.zzzz

faqhrule said...

mia:
makan pastu tido pon bleh tambah lemak jugak!

qish:
ade ke orang mimpi spongebob?

TerubukMasin said...

bln pose ni..
haram tk penah mimpi..

nurul lalala said...

jarang mimpi lo...
so xigt mimpi ku kaler pe.hik3
anyway if nk wrote bout ur dream leh je tp jgn gne nme sbnr~lalala...^^

faqhrule said...

terubuk masin:
camne nak mimpi, berbuka confirm perut penuh! tido confirm lena!

nurul lalala:
hahaha tengok la camne nanti.kalau mimpi hantu pun nak kongsi jugak lah

qishie said...

cegu..saye ni bukan orang ke?
zzz

Primadona69 said...
This comment has been removed by the author.
Primadona69 said...

Hahahahahah
mimpi yg aneh2 jek tuan hamba ni...