Monday, October 19, 2009

Siri Teka Dialog Datang Lagi

sila baca tajuk entri dengan nada iklan tora, suara seniman Mat Sentul ok.

entri teka dialog yang ketiga datang lagi. baiklah, kali ini mangsa terbaru. seorang teman seperguruan juga. sudah berteman dengan aku semenjak 5 tahun kurang lebih. sebelum belajar di institusi ini, dahulu dia buat kursus undang-undang di sebuah IPTA islamik di gombak.

sedikit data persolnal beliau. ada motorsikal LC135, set Repsol. sangat meminati warna. makanan berkari manjadi pilihan utama. latar belakang agama yang teguh. berjinak-jinak dalam dunia korporat keparat dengan mambantu kekandanya palam perniagaan baju korporat. kalau nak beli blazer ke baju F1 boleh cari dia ni. meminati datuk siti nurhaliza, kalau masuk bilik dia sekarang senarai main datuk siti sahaja. meminati kugiran emo cintan From Autumn To ashes yang beliau ambil dari aku. ada satu baju Killswict Engage bukan bermakna beliau meminati metal keras. nampak ganas tapi sebenarnya beliau seorang yang baik, romantis dan amat menggemari filem hindustan. tak percaya? lihat hidung beliau! masih belum berpunya kata beliau tapi mesej tak pernah sunyi dari telefon bimbit mahal beliau. bila ditanya siapa? awek kah? beliau jawab "saing biaso jah". berasal dari utara tanah air. berdarah kacukan pakistan dari suku Partan.


ouh lupa, nama Khairul Kamal diberi nama.

panggilan teman-teman; Khai

panggilan adik-adik junior: abang Khai.

panggilan sahabat rapat; PASHTUN.

jujur dari dalam hati, dia memang seorang dari sahabat-sahabat baik saya.






*gambar sewaktu bersama-sama menyertai kursus perkahwinan tahun lepas. maaf kualiti gambar kurang memuaskan.




********


UPDATE.




kamal ni serupa siapa?





RADHI KHALID ada tak? tahu?

28 comments:

sue said...

ok.
gmbar mmg membuktikan anda xsbar nk kawen.

ade kaitankah?

demang said...

ni peromot member2 ke hape?
hehe

bibie_boodyn said...

jom kawen?? nk x u?

DaliaLiyana said...

wahhh...dah g kursus kawin da?? bila nak langsung...? jgn lupa jemput!! h:)

faqhrule said...

sue:
tu gambar tahun lepas, lambat lagi nak kahwennya

demang;
lebih kurang lah

bibie:
sape? i ke pashtun?

dalia:
wajib pergi kursus kahwin tu laa..

bro.zabar said...

Mamat tu kompom ke xde awek bro?

faqhrule said...

zabar:
hahaha tak tau..lu kena tanya dia sendiri. apasal? lu berkenan ke?

F. Hanim M. said...

adoi...korang ni....
hahahaha

faqhrule said...

F.Hanim M:
hehhehe ada ramai lagi bakal menyusul

OranGe said...

mcm Zizan Raja LAwak...
ha3...
da ssp stuju dgn ak??

CharMiea said...

hai abang khai ;)

qishie said...

panggilan yang tersayang:keyrul.

hai abg keyrul

ahahahaha

faqhrule said...

oren:
hahaha perasan pun!

miea:
abangkai?

qish:
masih available haha

diba said...

'berdarah kacukan pakistan dari suku Partan'

aip btul kew??
mmg promote mmbr..hee

Da' daffodil D said...

macam qabil ambak la~

kutukiti said...

okay cikgu...
siape org seterusnya yg akan dipromote ye?
haha~gurau

faqhrule said...

diba:
betul itu fakta.
sebab itu kami panggil dia Pashtun

D:
siapa? i ea?

kutukiti:
gambar PBS dengan nurul pun ada juga. nak? hahaha mesti menangis punya kalau tengok.

bibie_boodyn said...

both of u la?amcam?ade bran ker?

faqhrule said...

bibie:
hahaha gila kentang

Paan said...

Tampar kang.

faqhrule said...

paan:
eh ehh nak tampar org pulok...

Da' daffodil D said...

tu, yg gambar beso kat pic tu la. senget

sharamli said...

macam muka khai AF la abg khai ni...
c0mel..mcm nk cubit2..
naseb baek da amek kusus kawen...

faqhrule said...

sha:
apasal? berkenan?

Saufwan said...

hahaha..siott ko jangg..wahahaoohaha~

faqhrule said...

mamu:
pasni lu plak jaga lah

dobot said...

haha, kembar baru jumpa ehh?
:D

kutukiti said...

cikgu~ jgn di post gambo itu.. tulunla selamatkan aku.