Saturday, November 28, 2009

BAHASA KASAR.

khas untuk makcik depan rumah gua.

fuck you all the way granny!fuck off.
swallow back those rotten spits from your own stinks mouth!


lu datang rumah gua bising-bising dengan anak beranak lu nak serang kakak gua dengan mak gua. lu ingat lu siapa?lu bising-bising burukkan kakak gua dengan bakal tunang dia boleh pulak? jangan asyik cerita hal buruk keluarga orang makcik, bila kena batang hidung lu sendiri mana lu nak sorok muka? kenapa nak salahkan orang lain?
*butthoelarghh

gua mintak maaf gua kurang ajar tadi. memang sengaja gua ramp exhaust moto gua kuat-kuat. sebab gua jelek dengan kata-kata lu depan mak gua tadi. gua benci nak dengar kata-kata lu yang semua betul tu. lu maksum kan? lu nak cerita pasal hukum ya? hukum orang buat fitnah maha besar ya? macam mana hukum lu cerita pasal aib orang yang kau sendiri tak tahu betul ke salah? fuck off!


lu boleh cakap apa yang lu suka tadi. lu nak cakap kakak gua buruk perangai ke, nak cakap mak gua tak pandai jaga anak, tu lu punya pasal. sebab tu mak ngan kakak gua diam tadi, sebab dah tau lu punya perangai tak mahu terima salah sendiri. lu ni typical makcik-makcik kampung.

lu bangga anak lu dua orang tu kerja tinggi, laki semua berpangkat. ada family gua heran ke? tunggu lah nanti, hari lu akan tiba. sayang ,belajar tinggi, tapi minda tingkah laku, bercakap pun macam makcik-makcik mulut cabul tadi cakap depan kakak dan mak gua.

lu buat gua hilang rasa hormat pada orang tua macam lu. bukan lu je, famili lu keseluruhannya juga.

jari tengah gua acungkan khas untuk lu.