Tuesday, December 1, 2009

SELAMAT HARI ULANG TAHUN

Khas buat ayahanda tercinta, encik Abdul Razak bin Md Isa;

yang terlah memberi peluang kepada aku untuk melihat dunia tuhan maha kaya ini,
yang telah mengazankan ketika belumpun mata aku celik,
yang pernah mendukung aku hingga lena,
yang menyuap makan ke mulut,
yang menimangku manja,
yang mengajar aku bertatih jalan jatuh,
yang melepaskan aku berlari,
yang membelikan aku basikal roda tiga,
yang mengajar aku mengenal agama,
yang memberi makan pakai sempurna,
memberikan aku pendidikan,
memberiku duit poket,
yang mengajarku menunggang motosikal,
menemani aku ketika berkhatan,
yang membantu ketika aku buntu,
yang menasihat ketika aku keliru,
yang telah berkorban semahu.

dan terlalu banyak lagi jasamu untuk ditulis dalam entri ini.

selamat hari lahir buat abah.
angah sayang abah.


17 comments:

kc qasedah said...

huiyoooh. muka u n ayah u sgt serupa. mcm mal n ayah die gak. haha :D

kc qasedah said...

huiyoooh. muka u n ayah u sgt serupa. mcm mal n ayah die gak. haha :D

kc qasedah said...

huiyoooh. muka u n ayah u sgt serupa. mcm mal n ayah die gak. haha :D

kc qasedah said...
This comment has been removed by the author.
CHEGU malas nak sign in said...

KC:
kalau ye pun serupa tak payah la bagi tahu sampai 3 kali

diba said...

wah..sling xtumpah..
smoge brbahgia cti2 ni~;D

Paan said...

Eh, ayah lu ngan mak gua sama tarikh lahir ke? Mak gua sambut birthday arini beb.

dobot said...

Kim salam kat ayah

LORD ZARA 札拉 said...

pergh!
sedondon tu cikgu!

kem salam bapanya~

=]

dgn ucapan, ada anak teruna yang berusia 22 tahun ke atas yg kosong tak? hehehe~

sue said...

touching la..

sue said...

touching la..

F. Hanim M. said...

Waahhhh...mmg sebijik lah!!!

i xpyh susah2 nak cam u 25thn dari skrg..hehe

kc nur qasedah said...

ala i tertekan laaa.haih

Anonymous said...

mak saya kata nak tgk seorang hensem ker tak waktue tua kena tgk ayahnya... nasib baik ayah encem hahahaha....

Daffodil D said...

sayang abah juak. heppy bdae abah. erk.


ps : x leh blah btul gambar pose same. ha ha

faqhrule said...

KEPADA SEMUA:
abah kirim salam semua dan ucap terima kasih banyak

sue said...

haha cekgu ngarut..wasalam