Wednesday, November 11, 2009

MASIH ADA YANG AMBIL BERAT DENGAN STATUS SAYA

salam cikgu;

kenapa dari hari tu saya tengok status ym cikgu KLMJ? apa maksud KLMJ tu cikgu? nama ex-gf cikgu ke? kenapa emoticon sedih dekat ym cikgu? kalau cikgu ada masalah bagitahulah saya ok. mana tahu saya boleh tolong ke. sayang cikgu.


***

satu dari anak murid tersayang di saujana impian 2 yang ambil berat dengan status aku di ym.
ada sesiapa boleh merungkai persoalan si comel ini? KLMJ? akronim yang cerita soal perasaan. siapa mahu cuba?

ya sedang bersedih.

26 comments:

:: murasaki :: said...

KLMJ??
Kenangan lalu menggeletek jiwa...
jgn cedey2 cyg...
u cedey i pon cedey tau....

dobot said...

steady cikgu!

yoro okino said...

huhuhuh
relax cekgu..
be cool
aku pon sedih gak

qishie said...

hidup memang penuh dengan sketsa cegu.

be tough.pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku.

sharamli said...

dah amek kusus kawen p0n nk sedih2 lagik...sekeh kang..

eh..nk ID ym cekgu b0leh?

Paan said...

KLMJ - Ko Lagi Mau Jamming.

F. Hanim M. said...

kirim slm kt budak kecik tu.
sgt prihatin.bagus.

LORD ZARA 札拉 said...

cikgu~
tak nak sedih2~

nak gula2 cikgu?

timmy said...

KLMJ

Konek LU Memang Jijik

Pais Chaos said...

simpan budak tu untuk aku, bleh!!hehe

Shahrul Azry said...

KLMJ = Klang Lagi MaJu..
kah3 =P

faqhrule said...

cheyam:
terima kasih atas keperihatinan

fifa:
terima kasih jugak

yoro:
sedih sangat, tak tahulah

qish:
terima kasih juga

sha:
kursus kahwin bukan segalanya sha

paan:
cuti nanti kita jamming ye syg

k.anim:
dia selalu baca blog ni.

zara:
gula-gula pun rasa pahit sekarang ni

timmy:
kau nak kena lempang tak tim?

pais:
tak bleh kau tu perosak!

saruk:
Klang Lagi Maju? Jubo!!

CharMiea said...

lain kali kalau ada org call, angkat.

Ameera Jamal said...

chegu, yg ym tu sape ckp?? damia ckp ke??? KLMJ= Ku lama ________(ntahla)

faqhrule said...

ameera:
hehehe dear ingat sape agaknya? damia cakap apa dekat ameera?

giGGLe said...

ni yang tetiba tingin nak jadik cikgu laki ni..

Ameera Jamal said...

owh...kenangan lalu mengusik jiwa kn???

faqhrule said...

oren:
jangan jeles

ameera:
haa pandai pun dear!

al razy said...

apa jiwang sgt ko ni? tak thrash langsung

kc qasedah said...

haloooo comel gila anak murid u..
hehe

f.a.r.a.e said...

saye anak murid ke 2.KLMJ tu ape cikgu??

faqhrule said...

ateng:
hahaha thrash pun tangkap cintan jugak teng

KC:
kalau u tengok dia ni depan-depan, memang comel.

farae:
anak murid cikgu dah jawab pun dekat komen atas tu

Razman said...

oh, sguh jiwang cgu ini..muda gle ko jd cgu bro..

faqhrule said...

razman:
gua belum jadi cikgu lagi, masih dalam latihan
insyaallah 2011 nanti

kc qasedah said...

saya dan si dia putus secara baik

:)

harap maklum.

Rajuna said...

terpengaruh dengan Din Akar