Monday, April 19, 2010

SKUAD PELAPIS



hai kami sayang cikgu fakrul. biarpun dia suka dengar lagu grindcore tapi dcikgu fakrul baik hati. suka bagi kami jelly. dia sangat sibuk sekarang sebab ada dua minggu saja lagi untuk dia habiskan praktikum dia dekat SK Sungai Serai ini. sebab itu dia jarang tulis entri baharu. jadi dia letaklah gambar kami yang comel ni dalam blog dia. kira entri baru juga kan? janji ada entri baru kan cikgu fakrul kan?

11 comments:

**suzenisme** said...

cikgu pon nmpk mcm bdk kecik je..

faqhrule said...

jen:
sebab tu orang cakap cikgu dalam gambar tu comel

F. Hanim M. said...

budak2 dajah 1 ni..
marah cmne pn...dia syg jugak cikgu dia..

=)

faqhrule said...

k.anim:
hehe geram nak cubit pipi dorang

Shahrul Tanaka Safeai said...

jangan ajar dorang bukan2..pemuda harapan bangsa.

faqhrule said...

saruk:
pemudi tiang negara

crazy_labelle said...

ahhhhhhhhh comelnye...
geram seyh...

faqhrule said...

belle:
dekat cikgu dia kan?

sharamli said...

apasal c0mel sangat ni..
i mean budak2 chegu..
bukan chegu..

faqhrule said...

maksu:
chegu dia pun comel okey

dobot said...

Comel.
:)