Friday, October 15, 2010

CERITA SAHABAT



ada cerita sebalik gambar. cerita tanpa ada layar, tanpa ada dialog khusus. cerita erti susah senang bersama. cerita tentang penghargaan. cerita tentang kebersamaan. cerita tentang perkongsian. cerita tentang susah senang. cerita tentang gelak tawa, cerita tentang sedih duka. cerita jenuh dan perih. cerita tentang seorang teman. cerita tentang seorang rakan. cerita tentang seorang kawan. cerita tentang seorang sahabat.

ini sahabat aku dunia akhirat. banyak membantu bila aku buntu, banyak memberi bila aku perlu, banyak nasihat bila aku musibat. dia seorang sahabat.

dedikasi khas buat sahabatku ustaz shahril.

3 comments:

Shahreel Basfary Al-Fayyumy said...

cheritera ini..
cheritera kita berdua..
hanya kita merasa..
apa yg kita punya..
biar masa yang menelan umur..
biar rupa tiada kelihatan..
tapi..
kita ada sama kita..
bila kau kupanggil..
TEMAN..
^.^

Paan Ovrtd said...

"Kau dan aku adalah satu....x kira apa"

Kalau berani karaoke lagu ni ah.

student said...

salam bro,
gua wat entry khas wat lu bro
http://www.cetusan-student.com/2010/10/cinta-dari-segi-agama.html

p/s: err...nak p karok ajak la wa sekali..hee..;p