Saturday, October 16, 2010

KEREMPENG

gambar masa seminar penyelidikan kelas aku itu hari. sebagai jurutera bunyi (bidan terjun) majlis, aku agak sibuk main dengan amplifier, mixer, wire, microphone, stand mic dan apa juga istilah dengan perkakasan bunyi pada majlis tersebut.

bila kelibat aku nampak macam penting kedepan, betulkan pembesar suara, kasi laras bunyi pada amp dekat depan mestilah ada yang kata aku nampak macam orang penting majlis. itu fakta, kalau aku tak buat nak suruh siapa buat? dah aku kene lantik AJK persiapan tempat!

okey, abaikan gambar lelaki sebelah aku berbaju hitam. teman sekelas ni.






emmm, berdasar pengamatan kau orang semua melalui gambar, gua kurus sangat ke? ramai sangat tegur hari tu, nampak kurus lah sekarang!

hey bila masa pulak aku gemuk nih? berat aku tak pernah jejak 60kg bhai!

12 comments:

F. Hanim M. said...

makan banyakkkkkk tp x gemokkk

faqhrule said...

kak anem:
tu tanda orang sihat :P

Paan Ovrtd said...

Fat is cool. Fat is sexy. Betcha.

NURUL AMYLIZ said...

haha. memang kerempeng! oops :P

syafiqxsaifullah said...

salah laa.
ni mcm papan lapis.
omputeh kata,
plywood!

faqhrule said...

paan:
fat joe?

amyliz:
ramping okey!

syafiq:
ni baek punya plywood aaa

giGGLe said...

haha..lem mmg x pnh gemok pn...kerempeng aje.

NURUL AMYLIZ said...

i prefer kerempeng dari chubby! haha

faqhrule said...

oyen:
yen penah kerempeng tak hehehe


amyliz:
haha ini ramping bukan kerempeng la

giGGLe said...

owh sungguh jahat~~~
hahaha

faqhrule said...

oyen:
hehehe :P

kc nur qasedah said...

penah pulak i tgk u GEMOK!