Tuesday, October 26, 2010

PERADUAN TEKA GAMBAR KEMBALI LAGI



ni gambar masa hari anugerah itu hari. kredit pada Capello yang sudi ambil gambar gua.

lu ingat kenapa gua dengan pengarah maktab gua tersenyum sipu? okey ini kuiz. sila teka sekarang.
































jawapan:

sebab gua tersadung karpet masa nak naik pentas. semua orang nampak. padahal gua dah nampak dan berhati-hati masa nak naik pentas yang rendah tu! sangkut jugak! hampeh betul!

11 comments:

Pais Chaos said...

lain kali pkai spek!

hana said...

saspek la kat ang~ che'gu harapan bgse kui3

Cahaya Senja said...

tahniah bro..

Paan Ovrtd said...

Tu la lu...terlalu trendy dan KLMJ. Inilah akibatnya.


Hahahahahahah!

a n a s t a s y e a said...

tak apa .. tersandung je. jangan jatuh terguling-guling sudah la.. =)

amyliz said...

org2 kat belakang pun cam gelak suke ria..huhu

sharamli said...

c0ntr0l mach0 sapa suruh..eh ada tedibear dlm tu?

diba said...

aha..rmai kot trsangkut carpet tu..hee lau girl kmungkinn besar kot sbb tumit tggi hee

CHEKGU ALAN said...

nasib bek sgkot karpet
kalo sggup mata bomb amacam?

ada mokhtar said...

rlex la.. jac victor pun penah tersungkur atas stage.. hahaha

F. Hanim M. said...

haih kt dataran merah tu pn ko leh nak jatuh??haha