Friday, November 12, 2010

BETUL TAK TIPU! ENTRI NI COMEL KAN?

baik. ini entri pendek tapi penuh makna.

terima kasih kerana berkongsi sesuatu yang indah dengan saya. terima kasih kerana menghilangkan debar mula kita bertentang mata. mungkin saya tak seperti yang awak impikan. tak sehebat seperti ahmad durrah sebenar, atau sekacak aaron aziz, atau bibir tak menawan daniel craig, atau rupa tak seperti taufik batisah; tapi satu yang awak perlu tahu, saya jujur dengan semua yang saya pernah beritahu. saya ikhlaskan semuanya. sebab saya tahu, mencintai tak semesti memiliki kan? (yang ini budak selang dua bilik saya cakap).

saya mahu awak tahu,

sebenarnya saya.....

..

..

..

..

..

..

..


..

..

..

..

..

..
..

..

..

..
..

..

..

..
..

..

..

..

SAYA RINDU DEKAT AWAK!




BWEKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!

14 comments:

sharamli said...

ya2..c0mel.
bukan takat entri.
gambar p0n c0mel.
macam nak kena sekeh

faqhrule said...

maksu:
suka hati je nak sekeh kita!

senah jongos~ said...

chumel gila....ahahaha...
bluueekkkk =)

CHEKGU ALAN said...

ahmad durrah pakai plaster bro mlm ni

amyliz said...

hehe. behave AD, behave!

faqhrule said...

senah:
abang senior ni emang comel kan? :P

alan:
tunggu minggu depan, dia bukak plaster, dia rembat balik mamat yang pukul dia tu! tunggu la!

amy sai:
behave? hahaha can u teach me how to behave my own self sai?

CHEGU ALONG said...

comel betul mamat tu..seyes tak tipu.mcm nk terbeliak mata tgk dia..bwekk... :P

qishie said...

rasa nak lempang

NURUL AMYLIZ said...

nanti sai ajar CEKGU eh :)

diba said...

nice pic.aha

Paan Ovrtd said...

Persatuan sedang dalam perbincangan untuk men-sacked-kan anda akibat entri ini. Harap maklum.

░♥si lampu neon♥░ said...

MAK AIHHHH

dobot said...

Ngehh, kononnn :P

ZAIMEZAINIE said...

alalalla..meinye....macam nak buat adik ipar rasanya!! :p