Saturday, March 5, 2011

ABANG SHIDI, KAK NOR DAN FAMILI

" tak apa lah rul, yang lepas tu jangan dikenang. nanti depan kaabah kakak dengan abang sidi doakan yang terbaik untuk rul" - kakak angkat aku bila ditanya hal peribadi. segan sebenarnya menjaja cerita cinta haprak aku. tapi pada dia juga aku luahkan rasa yang terbuku hingga sekarang. dia dah anggap aku macam adik dia.

semoga allah berikan perlindungan kepada abang sidi dan kak nor yang bakal mengerjakan umrah esok. semoga allah permudahkan segala urusan mereka dan makbulkan hajat mereka.

biar baru sebulan kenal. layanan keluarga mereka pada aku macam aku ini sebahagian keluarga mereka. bila ada orang perihal aku pada mereka, pantas jawab abang sidi "adik saya,"

mak abang sidi bahasakan dirinya mak dengan aku. panggil aku anak. layan aku seperti sebahagia keluarga mereka. alhamdulillah bahagia rasa bila ada keluarga sudi layan aku macam anak sendiri.

semoga allah pelihara keluarga angkat aku ini dengan barakah. amin

3 comments:

sharamli said...

tula..
lain kali jangan nak cakap yang tak da 0rang nak hiraukan chegu kat sini.

dobot said...

Insya Allah chgeu. Everything will be fine :)

faqhrule said...

untunglah baru kenal ada jugak orang sudi ambil berat. dari kenal hati budi dah lama, ambil tahu pun tak sudi.