Thursday, June 2, 2011

NORA ELENA PUNYA HAL

sebenarnya kondisi malas dan kekurangan nafsu untuk menulis entri baharu merupakan tunjang utama sifat malas untuk menulis disini. ikutkan, kalau mahu maki seranah menyumpah dengan kata-kata nista boleh sahaja dalam sini untuk balas balik kenyataan satu blog haram kejadahnya perangai. tapi bila fikir-fikirkan balik, orang gila pun tak mengaku dia gila. cuma orang bodoh akan sentiasa melakukan perbuatan yang menampakkan dirinya bodoh kan? kah kah kah.

baik,

yang aku mahu kongsi satu cerita dekat sini sebenarnya perihal drama televisyen sekarang yang semacam jadi satu fenomena. Nora Elena. tak tahu? cari sendiri di carian enjin internet kamu. kalau terlepas cari saja di youtube.

fenomena baru untuk penggemar drama melayu. ceritanya kemas plot tersusun. katanya diambil dari tulisan novel. entah aku tak pernah baca novelnya. tapi aku rasa apa yang nak cerita tu sampaikan dapat dirasakan penonton. mungkin aura dan penghayatan watak lakonan dari pelakon-pelakon dia kot. entah aku tak ambil pusing sangat.

cumanya, aku terjebak juga dengan Nora Elena ni. hahaha tapi aku selalunya akan terlepas 30 minit awal cerita ni. sebabnya petang semestinya menempiaskan nafsu bersukan sepak takraw. balik mandi bersiap tunaikan kewajipan dulu baru boleh layan nora elena ni. melainkan hujan lebat, memang tak keluar rumah la.

tak sabar nak tau sambungan episod semalam. si nora elena dah mula baik-baik dengan seth tan ni. hadui tiap episod bila nak sampai bahagian bersambung, mesti ada unsur suspen! pfffffttttt! tu buat yang menonton tu kecanduan nak tahu sambungan cerita ni!

oh aku lupa nak bagitahu sebab aku tulis entri pasal Nora Elena ni. klik link ni, nanti tau la kenapa aku tulis entri ni.

DIN PAIMAN(klik sini)




laa hari ni jumaat rupanya, mana ada cerita Nora Elena arini! ceh.

No comments: