Monday, July 25, 2011

DEDIKASI

terima kasih untuk hadiah hujung minggu yang indah beberapa minggu yang berlalu. mungkin sebuah dedikasi lewat yang lama tersimpan tapi ikhlas dari hati ianya sebuah penghargaan paling jujur untuk semua itu. jarak cuma angka. jasad cuma rupa fizik, namun ruh dan jiwa yang bahagia tidak dapat selindung dan dibendung bukan?

terima kasih untuk aksi tunjal kepala spontan. terima kasih untuk minuman blackberi dan nasi putih lauk ikan keli dan gulai lemak. terima kasih aksi robotik yang fokus. terima kasih juga untuk fiksyen sains kuasa magis yang bosan dan berbual panjang. terima kasih untuk panaroma kota sejarah (sesat sebenarnya) dan terima kasih untuk lokasi penginapan. terima kasih untuk perjalanan jauh yang spontan

maaf kerana tidak mempunyai daya tahan penyakit yang tinggi. maaf kerana keadaan kesihatan yang membataskan pergerakan. maaf untuk virus-virus berterbangan. maaf juga kerana kerisauan. oh maaf juga kerana tercalar. maaf juga kerana tidak menemani sepanjang jalan pulang. maaf kerana tiada disana menjadi penenang.

sesungguhnya terima kasih untuk momen-momen yang tidak ternilai dengan harga wang. tidak meletak apa-apa harapan seperti yang dijanjikan, cumanya janganlah ini yang terakhir kali. terima kasih. faham tak ada yang tersirat?

TERIMA

KASIH.


vivavivian

1 comment:

Anonymous said...

air mata menitis tak tertahan
betapa jarak sangat menyakitkan

aku rindu kamu

~vivian~